woensdag 15 april 2015

2541




*
.
*
.
*
INLEIDING

De Leugenpers blijft het maar hebben over ‘vluchtelingen’, alhoewel het kleinste kind de schandalige tarieven weet voor een overtocht die mensensmokkelaars durven vragen. Die sukkelaars moeten halve miljonairs zijn, om te kunnen ‘vluchten’…. Dat de vele Tjsing Tsjang Djihadisten meteen meekomen zou alleen maar kunnen achterhaald worden, tegen voorlegging van het vaar-ticket en door wie dat het is betaald. Misschien wel door de Navo, want bij gebrek aan tegenstanders, zouden ze straks misschien elkaar, Amerikanen en Europeanen,  moeten overhoop schieten.
De ferry-dienst Afrika/Europa, éénrichtingsverkeer,  zou dus best een ander uithangbord kiezen. De veerdienst IS, bijvoorbeeld, onder de Hoge Bescherming van Allah, zowel bij vertrek als bij aankomst. Maar die geniet, zoals U nog niet weet, niet over de beste papieren, integendeel. Hieronder leest U hoe in één enkel weekeind er meer dan 7.000 passagiers werden verscheept vanuit hun armoe naar onze weelde, maar U weet nog niet dat er daarnaast ook meer dan 500 zijn verdronken. Dat is informatie die alleen voor die stomme Italianen is bestemd, want onder hun ogen gebeurd. Want levend verslonden door de haaien. Neen, echt geen materiaal voor ‘Vlaanderen Vakantieland’ of voor ‘Dieren in Nesten’…. De tere gewetentjes van onze Autoriteiten zouden wel eens kunnen opspelen!
Vandaar de bedenking: doen zoals Turkije, tunnels bouwen op de bodem van de zee. Dan gebeuren de overtochten zonder getuigen, en wat meer is, in plaats van de mensensmokkelaars, kan de Overheid, in casu de Slinxe Beheerders daar, daar nog een flink zakcentje aan overhouden. Als U mij niet gelooft, reis dan eens van Calais naar Dover: voor een habbekrats bent U overgezet en terug. Op die lijn is er trouwens nog een ander merkwaardig voordeel: in Het Kanaal zijn er geen haaien, voor geval deze ‘Chunnel’ ooit de lucht in gaat….
*

MIDDENSTUK
Onder voorname dankzegging
overgenomen door Digitalia bij
 
*
Lentemigratie: daar komen de bootjes weer!
Het is lenteweer op de Middellandse Zee en dus stoppen de mensenhandelaren hun rubberen bootjes weer vol met gelukszoekers. In vier dagen tijd pikte de Italiaanse kustwacht ruim 7.000 migranten op vanaf zee.
De migratie op de Middellandse Zee is de laatste jaren een fenomeen dat het hele jaar voortduurt, maar bij goed weer is het als vanouds erg druk op de route tussen Noord-Afrika en Italië.
Zevenduizend vluchtelingen
Zo pikte de Italiaanse kustwacht maandag 1.358 migranten op uit rubberen bootjes die niet geheel toevallig zonder benzine waren komen te zitten.
In de afgelopen vier dagen werden bijna 7.000 opvarenden uit de bootjes gevist en naar Italiaanse asielzoekerscentra overgebracht. Anders dan bij slecht weer overleven de meeste migranten de tocht over de Middellandse Zee. Van de 7.000 migranten overleefden er 10 de overtocht niet.
Immigratie in kaart: de vijf populairste routes naar de EU
Opvarenden van één van de bootjes vertelden aan de Italiaanse politie hoe met de doden wordt omgegaan. Een man die was overleden, vermoedelijk nadat hij benzine had gedronken, werd door de stuurman zonder pardon over boord gekieperd. Haaien zouden er vervolgens met het lichaam vandoor zijn gegaan.

De stuurman is aangehouden door de politie op verdenking van mensenhandel en onder meer dood door schuld. Ook voor de Italiaanse kustwacht is het reddingswerk overigens riskant. Afgelopen nacht werd de Týr, een schip van de IJslandse kustwacht beschoten door mensenhandelaren nadat de asielzoekers aan boord waren gehaald van een reddingsboot, meldt Frontex, het Europese agentschap voor de bewaking van de buitengrenzen. De Libische criminelen namen vervolgens hun bootje weer mee terug naar huis voor een volgende oversteek.
*
*
UITLEIDING

Ook de Nazi’s hadden de voordelen van tunnels ontdekt. Niet de vochtige versie onder water, maar de harde realiteit, onderdoor de bergen, zodat hun pantsercolonnes ongezien van Oostenrijk via de grens met Tsjechië het Oostfront hadden kunnen bereiken. Na te zien op Google Maps, zoek naar Salzburg met het trefwoord ‘Karawanken’, dat is de bedoelde bergketen, waar enkele jaren terug Jörg Hainer van de bochtige kronkelweg weggemaaid werd, misschien wel door een Amerikaanse drone…. Voor wie ooit van Salzburg en Mozart wil genieten, een buitenkansje. U komt er zelfs voorbij Mauthausen, een ‘bijkamp’ van het beruchte Dachau, waar de dwangarbeiders vandaan kwamen die met de blote handen de doorgang hebben moeten graven door de rotsen. Men stierf er als vliegen, maar ach, het waren toch allemaal alleen maar politieke tegenstanders, met de letters R.U. op hun papieren. Die letters stonden voor ‘Rückkehr Unerwünscht’. Voor een sfeerbeeld terzake ga naar https://www.youtube.com/watch?v=8r50t7148sA want daar treft U de beelden voor ogen, van wat de Islam met ons zinnens is. U vindt de ‘Ausfahrt Mauthausen’ op een bordje van de autosnelweg richting weg van Salzburg. Wat mij in de boven vermelde reportage het meest trof, waren de rangen frisse schoolmeisjes, die in 1938 bij de inhuldiging van de nieuwe toegangsweg vooraf gingen aan de fanfare, daar waar in Februari 1945 bij het naderen van het Rode Leger, de laatste gevangenen wanhopig probeerden de bewakers te overmeesteren. Op de namenlijsten vindt U naast Waalse, ook veel Vlaamse namen…..
Maar mensen hebben een korte memorie. In het dorp Mautheusen vindt U op de slingerweg naar het ‘’Vorheriges KZ-Lager gezellige terrasjes, vol gezellige bierzuipende in Lederhosen gestoken Oostenrijkers, en vlotte Dirndel-Mädchen die met volle bierpotten uitdagend door de tafeltjes drentelen.
Ach Ja, das war die Vergangenheit….

*
Op een eeuwig zwijgen en door niemand verder te vertellen……
(‘Get) Digitalia

*
EINDE
*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten