*
.
*
.
*
INLEIDING
De Leugenpers blijft
het maar hebben over ‘vluchtelingen’, alhoewel het kleinste kind de schandalige
tarieven weet voor een overtocht die mensensmokkelaars durven vragen. Die sukkelaars
moeten halve miljonairs zijn, om te kunnen ‘vluchten’…. Dat de vele Tjsing
Tsjang Djihadisten meteen meekomen zou alleen maar kunnen achterhaald worden,
tegen voorlegging van het vaar-ticket en door wie dat het is betaald. Misschien
wel door de Navo, want bij gebrek aan tegenstanders, zouden ze straks misschien
elkaar, Amerikanen en Europeanen, moeten
overhoop schieten.
De ferry-dienst
Afrika/Europa, éénrichtingsverkeer, zou
dus best een ander uithangbord kiezen. De veerdienst IS, bijvoorbeeld, onder de
Hoge Bescherming van Allah, zowel bij vertrek als bij aankomst. Maar die
geniet, zoals U nog niet weet, niet over de beste papieren, integendeel.
Hieronder leest U hoe in één enkel weekeind er meer dan 7.000 passagiers werden
verscheept vanuit hun armoe naar onze weelde, maar U weet nog niet dat er daarnaast
ook meer dan 500 zijn verdronken. Dat is informatie die alleen voor die stomme
Italianen is bestemd, want onder hun ogen gebeurd. Want levend verslonden door
de haaien. Neen, echt geen materiaal voor ‘Vlaanderen Vakantieland’ of voor ‘Dieren
in Nesten’…. De tere gewetentjes van onze Autoriteiten zouden wel eens kunnen
opspelen!
Vandaar de bedenking:
doen zoals Turkije, tunnels bouwen op de bodem van de zee. Dan gebeuren de overtochten
zonder getuigen, en wat meer is, in plaats van de mensensmokkelaars, kan de
Overheid, in casu de Slinxe Beheerders daar, daar nog een flink zakcentje aan
overhouden. Als U mij niet gelooft, reis dan eens van Calais naar Dover: voor
een habbekrats bent U overgezet en terug. Op die lijn is er trouwens nog een
ander merkwaardig voordeel: in Het Kanaal zijn er geen haaien, voor geval deze ‘Chunnel’
ooit de lucht in gaat….
*
MIDDENSTUK
Onder voorname dankzegging
overgenomen door Digitalia
bij
*
Lentemigratie: daar
komen de bootjes weer!
Het is
lenteweer op de Middellandse Zee en dus stoppen de mensenhandelaren hun
rubberen bootjes weer vol met gelukszoekers. In vier dagen tijd pikte de
Italiaanse kustwacht ruim 7.000 migranten op vanaf zee.
De migratie
op de Middellandse Zee is de laatste jaren een fenomeen dat het hele jaar
voortduurt, maar bij goed weer is het als vanouds erg druk op de route tussen
Noord-Afrika en Italië.
Zevenduizend
vluchtelingen
Zo pikte de
Italiaanse kustwacht maandag 1.358 migranten op uit rubberen bootjes die niet
geheel toevallig zonder benzine waren komen te zitten.
In de
afgelopen vier dagen werden bijna 7.000 opvarenden uit de bootjes gevist en
naar Italiaanse asielzoekerscentra overgebracht. Anders dan bij slecht weer
overleven de meeste migranten de tocht over de Middellandse Zee. Van de 7.000
migranten overleefden er 10 de overtocht niet.
Immigratie
in kaart: de vijf populairste routes naar de EU
Opvarenden
van één van de bootjes vertelden aan de Italiaanse politie hoe met de doden
wordt omgegaan. Een man die was overleden, vermoedelijk nadat hij benzine had
gedronken, werd door de stuurman zonder pardon over boord gekieperd. Haaien
zouden er vervolgens met het lichaam vandoor zijn gegaan.
De stuurman
is aangehouden door de politie op verdenking van mensenhandel en onder meer
dood door schuld. Ook voor de Italiaanse kustwacht is het reddingswerk
overigens riskant. Afgelopen nacht werd de Týr, een schip van de IJslandse
kustwacht beschoten door mensenhandelaren nadat de asielzoekers aan boord waren
gehaald van een reddingsboot, meldt Frontex, het Europese agentschap voor de
bewaking van de buitengrenzen. De Libische criminelen namen vervolgens hun
bootje weer mee terug naar huis voor een volgende oversteek.
*
*
UITLEIDING
Ook de Nazi’s hadden de
voordelen van tunnels ontdekt. Niet de vochtige versie onder water, maar de
harde realiteit, onderdoor de bergen, zodat hun pantsercolonnes ongezien van
Oostenrijk via de grens met Tsjechië het Oostfront hadden kunnen bereiken. Na
te zien op Google Maps, zoek naar Salzburg met het trefwoord ‘Karawanken’, dat
is de bedoelde bergketen, waar enkele jaren terug Jörg Hainer van de bochtige
kronkelweg weggemaaid werd, misschien wel door een Amerikaanse drone…. Voor wie
ooit van Salzburg en Mozart wil genieten, een buitenkansje. U komt er zelfs
voorbij Mauthausen, een ‘bijkamp’ van het beruchte Dachau, waar de
dwangarbeiders vandaan kwamen die met de blote handen de doorgang hebben moeten
graven door de rotsen. Men stierf er als vliegen, maar ach, het waren toch allemaal
alleen maar politieke tegenstanders, met de letters R.U. op hun papieren. Die letters stonden voor ‘Rückkehr Unerwünscht’.
Voor een sfeerbeeld terzake ga naar https://www.youtube.com/watch?v=8r50t7148sA
want daar treft U de beelden voor ogen, van wat de Islam met ons zinnens is. U
vindt de ‘Ausfahrt Mauthausen’ op een bordje van de autosnelweg richting
weg van Salzburg. Wat mij in de boven vermelde reportage het meest trof, waren
de rangen frisse schoolmeisjes, die in 1938 bij de inhuldiging van de nieuwe toegangsweg
vooraf gingen aan de fanfare, daar waar in Februari 1945 bij het naderen van het
Rode Leger, de laatste gevangenen wanhopig probeerden de bewakers te
overmeesteren. Op de namenlijsten vindt U naast Waalse, ook veel Vlaamse namen…..
Maar mensen hebben
een korte memorie. In het dorp Mautheusen vindt U op de slingerweg naar het ‘’Vorheriges
KZ-Lager gezellige terrasjes, vol gezellige bierzuipende in Lederhosen gestoken
Oostenrijkers, en vlotte Dirndel-Mädchen die met volle bierpotten uitdagend door
de tafeltjes drentelen.
Ach Ja, das war die
Vergangenheit….
*
Op
een eeuwig zwijgen en door niemand verder te vertellen……
(‘Get)
Digitalia
*
EINDE
*
Geen opmerkingen:
Een reactie posten