Woensdag
20 December 2017
4369 - WAT TEN GRONDE VOOR ONS HET WARE ZIONISME
BETEKENT
*
INHOUD: ISRAËL – DUITSLAND: de eeuwenoude demonisering van Het Godsvolk gaat
onverminderd weer verder. Onder de vreugdedans-pasjes van de dode Führer aller Germanen…
Komt Holocaust
II zicht? Met 2de keer, goede keer? Het duivelsduo Mo-Marx, samen met hun Pentagon
CCC-trwanten, houden de adem in. Want die vervloekte Donald Trump, nochtans van
afkomst ook ’n Duitser…. zou hun vreugde wel eens kunnen bederven.
O U V E R
T U R E
OPUs B A R D O L LI N O
(A N DANTE)
*
Het na de Val van het Communisme herenigde Duitsland vaart er wel bij!
Onder de vernederende bezetting van de (Centrum-Rechts bestuurde) Verenigde
Staten van Amerika buigt in doorsnee de Duitse Burger nederig het hoofd voor de gedwongen dé-nazificatie.
Wat wil zeggen dat het Duitse ‘nationalisme’ vervangen is door De
Nieuwe Wereld Orde, ingekapseld op het ver-idelaliseerde beeld van de Leer van
Marx. Zie het succes van Die Line…
**
*
M.a.w. de dé-nazificatie is maar een dun laagje vernis boven op de Duitse ziel. Wat wil zeggen, dat het ons voorgekauwde
stopwoord NaZI eigenlijk NaSo had moeten zijn. Nationaal Socialisme.
Maar de mensen mogen dat niet weten!
Wie in het woord Naso het
begrip Nato ment te herkennen, verandert maar best vlug van mening.
**
*
Rüne-tekens, zoals de Swastika, zijn inderdaad Oer-Germaans, net zoals het Engels en dus het Amerikaans
een Germaanse Taal is…
Het laagje vernis boven op de Duitse Ziel is dus doorzichtig.
De ziek maar ook dat doorzichtig laagje vernis zijn twee realiteiten
die zoveel mogelijk voor de Goegemeente moeten verzwegen worden. Want de
waarheid kwetst…
Realiseren wij ons wel genoeg, dat het beeld van de DDR-Maagd, Das
Mädchen Angela, met de dag waziger wordt?!
**
*
Waarom Duitsland zich verzet tegen
Jeruzalem als hoofdstad van Israël
*
(Door: Alexander Grau – Vertaling: E.J.
Bron)
*
De Duitse reacties op Trump´s
Jeruzalem-beslissing zijn kenmerkend: naar buiten toe doet men zich voor als onverschrokken
vriend van Israël, in de realiteit echter toont men veel begrip voor de
doodsvijanden van de joodse staat. Dat heeft een bepaalde reden.
Zonder twijfel: Duitsland heeft
een Israël-probleem. Bij iedere passende en niet passende gelegenheid bezweert
men dat het bestaansrecht van Israël tot het Duitse openbaar belang zou behoren
en veroordeelt men luidkeels en met opgezette borst iedere vorm van
antisemitisme. In feite laat men echter geen gelegenheid ongebruikt om Israël
te bruuskeren. Als de zaak niet zo ernstig zou zijn, zou je er om kunnen
lachen.
Laten we een prominent voorbeeld
uit het voorjaar nemen: toen postte de Duitse minister van Buitenlandse Zaken,
Sigmar Gabriel, dat Israël in Hebron een Apartheidsregime zou hebben opgericht,
noemde hij de antisemiet Mahmoud Abbas zijn vriend en kwam hij bijeen met
vertegenwoordigers van overwegend vanuit Europa gefinancierde NGO´s, die onder
de dekmantel van burger-maatschappelijke betrokkenheid aan de delegitimering en
demoniserinig van Israël werken. In Duitsland werd echter niet het gedrag van
Gabriel bekritiseerd, maar de Israëlische reactie hierop.
Duitse verstuikingen
Het is steeds weer hetzelfde
liedje: naar buiten toe doet men zich voor als onverschrokken vriend van
Israël, in de realiteit echter toont men veel begrip voor de doodsvijanden van
de joodse staat. De klucht rondom de weigering van de gebruikelijke juridisch
bindende belofte tot teruggave van Qumran-teksten aan Israël, die tijdens een
tentoonstelling in Frankfurt getoond zouden worden, is slechts een van de vele
voorbeelden.
Met lompheid alleen kunnen deze
Duitse verstuikingen niet verklaard worden. Veelmeer zijn ze het resultaat van
een omvattende weigering de realiteit te zien, waarvan de wortels veel dieper
liggen en vooral iets te maken hebben met Duitsland, de Duitsers en hun
gevoeligheden. Zij drukken hier een stempel op het beeld van het Nabije Oosten,
van Palestina en van Israël.
De Oriënt als plek van verlangen
De Arabische wereld – let wel:
niet de reële Arabische wereld, maar de in het Duitse gemoed gefantaseerde
“Oriënt” – komt daarbij naar voren als laatste paradijs van anti-kapitalisme,
anti-globalisme en ongeveinsde authenticiteit. De Oriënt is voor de Duitser een
heimelijke plek van verlangen, een toevluchtsoord, die het hem toestaat al die
ressentimenten uit te leven die hij in zijn eigen moderne en functionalistische
realiteit moet onderdrukken.
Dan Israël. De joodse staat –
economisch potent, wetenschappelijk succesvol, verplicht aan democratische en
westerse idealen – is voor de romantische Duitse ziel de paal van de
moderniteit in het vlees van de Arabische idylle: een modernistische indringer
in de exotische beschouwelijkheid van Duizend-en-een-nacht.
Israël´s wil tot zelfbehoud
irriteert
Vooral echter herkent men in
Duitsland instinctief dat Israël een spiegel is, die iemand dag in dag uit de
eigen zwakte voor ogen houdt: voor de post-heroïsche, op compromis, appeasement
en vooruitsnellende gehoorzaamheid getrimde flikflooiende Duitser is Israël,
zijn zelfbegrip, zijn staatsraison, zijn wil tot zelfbehoud één enkele grote
bezoeking.
Want dat daar daadwerkelijk een
modern en liberaal land bestaat, dat pocht op zijn culturele identiteit, dat
bereid is deze ook met wapengeweld te verdedigen, dat niet bereid is zichzelf
op te geven, maar daadwerkelijk om het eigen bestaan vecht – dat gaat het
gemiddelde Duitse voorstellingsvermogen ver te boven.
Voor de appesament-Duitser, die
in zijn eigen verwarde logica de verdediging van het eigene beschouwt als
discriminatie van de ander, is Israël daarom de staat geworden provocatie. Per
slot van rekening moet Israël gevechtsbereidheid cultiveren, vastberadenheid en
standvastigheid. Dat is voor de Duitse wellness-burger een emotionele
overbelasting, die hem behoorlijk in de war brengt.
Confrontatie met de werkelijkheid
De staat van de Joden is de
permanente waarschuwing van de realiteit: dat de wereld niet vreedzaam is, dat
vrede met wapens afgedwongen moet worden, dat hardheid noodzakelijk is om te overleven.
In principe is het deze voortdurende confrontatie met de werkelijkheid die de
Duitser Israël niet vergeeft.
En daarom is het geen wonder dat
men in Duitsland, alle lippendienst ten spijt, Israël bij bijna iedere zich
biedende gelegenheid waarschuwt en zou willen opvoeden en dat men welwillend
tegenover Israël-vijandige demonstraties en antizionistische manifestaties
staat. Want waar het ressentiment stiekem applaudisseert, is vastberaden
handelen moeilijk.
Bron:www.cicero.de
Auteur: Alexander Grau
Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)
*
https://ejbron.wordpress.com/2017/12/17/waarom-duitsland-zich-verzet-tegen-jeruzalem-als-hoofdstad-van-israel/#more-178750
*
T E O N T H O U D
E N
OP ONZE VASTE SCHIJF
“De Joodse Staat is de permanente
waarschuwing van de realiteit: dat de wereld niet vreedzaam is, dat vrede met
wapens afgedwongen moet worden, dat hardheid noodzakelijk is om te overleven”
Vooral deze welluidende volzin in bovenstaand artikel is belangrijk, om
vast in het geheugen te worden opgeslagen. Want overleven, dat is toch de eerste essentie
van het leven zelf?!
Zonder die klassieke primitieve hardheid kunnen wij beter zonder meer slachtrijp
op de rug gaan liggen, met de keel bloot. Als beschaafde samenleving, gaat dat
niet. Zaak is dus de gulden middenweg te bewandelen. Door bvb regelmatig de
tanden te tonen…
*
Het verwondert mij dus helemaal niet, dat Trump op z’n eentje ook die
weg heeft gevonden door partij te kiezen voor Jeruzalem. Trump is iemand die
zegt wat hij doet en die doet wat hij zegt.
Elk vab bloed druipend mes naar de keel der Kinderen van het Godsvolk
houdt zich dus beter voor gewaarschuwd. Die beseft vaartaan goed dat achter
elke Westerling de Machtigste Man ter wereld staat, klaar om toe te slaan.. En
dat die dat doet in afspraak met de Poet.
Wij, hier in het Vrije Westen, in het vroede Land der Vaad’ren, kunnen
er maar ons voordeel bij doen…
**
*
(Hemelreiker)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten